2010-03-30 Tisdag...

2010-03-30 / 10:46:28
Hej hej!

Är toktrött idag. kom isäng alldeles försent igår... Och Tirias vaknade på tok för tidigt.
Han sover dock nu igen.
Friska har vi iaf hunnit bli. om man bortser från mina svinkoppor. Känner inte att jag är jättepeppad på att ha blåsor halva ansiktet. ser både förjävligt ut och gör ont! duktigt ont!
men så länge Tirias är frisk så skiter jag i resten :)
Nog om detta nu!

Det ringde i veckan från kommunen. Tirias har fått plats på dagis och ska börja där v.16! :D
Jösses vad han blev stor plötsligt! Det här året har gått så sjukt fort!
Han fick plats på Skogsbrynet i Ursviken, men jag hoppas att han får en plats i höst här i hamn. Blir dock många härliga promenader för mej framöver nu när han ska lämnas och hämtas! Så ett stort plus för det iaf! :)



Idag står bakning på schemat. Ska baka bullar och nå långpannekakor inför fjällsturen på fredag! Ser jättemycket framemot att få komma iväg en vecka och bara vara och ha det bra! :)

Har inte så mycket mer på hjärtat nu. Återkommer!


Jo! Har förresten fått tid för cellprov nu också.. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal eller? :P

Puss!
Kommentarer!
Postat av: matilda eriksson

va kul grattis till dagisplatsen:)

Kommenterat - 2010-04-01 / 09:11:03  | URL - http://familjenlovgren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: