2010-06-30 Onsdag...

2010-06-30 / 07:10:05
Godmorgon!

Uppe med tuppen idag! Sitter och väntar på att UngaMödrar ska börja på tvn... trött som få är jag idag!
Nästsista dagen på dagis idag för lilleman innan sommaruppehållet. Känns lite tråkigt faktiskt måste jag erkänna att han ska sluta på Skogsbrynet, även om det varje morgon han ska dit känns motigt att sätta sig på cykeln! :P Det är trivsamt där och det har funkat hur bra som helst! Och personalen är bra. Mycket bra! Men det känns samtidigt bra att han får börja på Kojan till hösten. Det blir lite närmare också! :P




När jag lämnat av lilleman ska jag hem och röja undan lite här och göra mej klar. När Johannes och Julia slutar jobben idag blir det en stadstur. Ska göra lite ärenden och även kanske svänga förbi Suntan en sväng ;)
JO! Märta kommer ju hit idag en sväng också! Gud vad jag saknar henne!! Hon kommer dock inte vara hemma speciellt länge då jag inte vågar riskera att Tirias börjar reagera igen nu när det har funkat så bra att träffa hundar en kort stund. Hon får istället vara med pappa och Lena uppe i Selet, tror det blir bra! Hon älskar ju att vara där så!:)

Nu ska jag se klart UM och sen är det dags att väcka Tirias och göra oss klar för dagens första cykeltur!

Ha en bra dag! :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: