2010-06-09(10) Onsdag/ Torsdag...

2010-06-10 / 01:29:26
God kväll.

Förvånad att jag uppdaterar? Det är jag iaf, men fick ett litet ryck såhär på kvällskvisten och kände att jag skulle tvärskriva ett inlägg :)

Sitter och lyssnar på mysig musik och hör Johannes svaga snarkningar i bakgrunden. Han ligger här brevid mej på soffan nämligen och sover.


Har sprungit på stan en sväng idag med L, J, E, A och O. Studentskylten hämtades ut, klänningar handlades ( inte till mig dock ) och även en t-shirt fick följa med hem.
På vägen hem hämtade vi upp Tirias på dagis och sen blev det en snabbvisit hemma för att packa ihop nå grejer för vidare färd mot Selet. Vilket underbart ställe! Får jag min vilja igenom kommer många dagar spenderas där i sommar med familjemys, SOL, bad, grillning och fiske! :) Mycket klokt val av pappa och Lena att ha husvagnen där hela sommaren.
När vi väl entrade hemmet igen var det läggdags för lilltrollet och dags för mig att baka lite.

Imorgon vankas det dagis, bakning och en tväris upp till stan på aftonen.

Nu väntar sängen och en tokmysig liten gosse på mig så jag borde nog knalla isäng...Slänger dock in en bild på trollet innan!

Sov gott!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: