2010-07-01 Torsdag...

2010-07-01 / 10:05:09
Morning!

Redan juli!? Helt sjukt vad fort tiden går!

Var en sväng på stan igår, tanken var att min garderob skulle uppdateras med lite nya fräscha somriga plagg men så blev inte fallet. Jag kom hem tomhänt. Iaf när gäller grejer till mig själv. Lyckades faktiskt hitta lite shorts och t-shirtar till Tirias så det var bra iaf!
Funderar på om jag ska dra mig upp en sväng till stan idag med.. Beror på om orken infinner sig senare idag.

Sista dagen idag för Tirias på dagis. Kände inte alls peppen att cykla dit imorse när jag vaknade och såg vilket pissväder det var ute. Men cykeln stod snällt nere och väntade på oss så det var bara att trampa iväg!

Sitter nu och lyssnar på mysmusik och funderar på om jag kanske ska sätta igång en tvätt och sen ta mej en dusch... Ja, så blir det! Dags att agera!

Ha en bra dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: