2010-03-19 Fredag...

2010-03-19 / 09:00:52
Morning!

Har haft två helt fantastiska dagar med främmande i stort sett hela dagarna, mycket stress, mycket fika och även presenter! Det gillas! :)

Gårkvällen var dock inte lika fantastisk! Tirias vaknade till och var lite grinig och skollhet! Letade fram febertempen och fick bekräftat det jag misstänkte: Hög feber! 39,8 stod tempen på. Han hostar så han kräks, snoret rinner och blåsorna på läppen är också ett faktum. Fram med alvedon, mollipect och även näspipetterna. Trots detta har han fortfarande ett leende på läpparna och ett glatt humör!
Men ont i hjärtat det gör det. Ordentligt!

Nog om detta nu. Idag ska jag bege mej till stan en sväng för lite ärenden. Med mej dit har jag Madde, blir trevligt att få komma ut lite känner jag. Tirias får vara hemma med Johannes så länge och bara mysa och ta det lugnt.. Och förhoppningsvis friskna till en aning!

Ikväll är det ju säsongspremiär för Så ska det låta också! Gissa om jag bojkottar Let´s Dance och bänkar mej framför detta underbara program istället!? :D

Dags att börja göra mej klar nu!

Ha en underbar dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: