2010-03-13 Lördag...

2010-03-13 / 13:41:18
Underbara lördag! Lilleman verkade ha bestämt sig för att vara snäll med hans mor och gav mej sovmorgon ända till kl 8 imorse! Vaknade och kände mig faktiskt ovanligt utvilad.. Inte så konstigt kanske egentligen med tanke på att jag och syster somnade i soffan kring tio igårkväll... :)

Knallade iaf iväg på badhuset imorse.. Igen. Men denna gång var det även Albin, Johannes, Jessica och Jonathan som följde med och gjorde oss sällskap! Efter badet begav vi oss mot bilisten för lunch, där jag även träffade Matilda, Danne och Elvis.. Riktigt länge sen jag träffade dom så det var mycket trevligt!

En riktigt kanonförmiddag måste jag säga!

Tirias är knäckt nu efter badet och ligger ute i vagnen och sover.

Ikväll vankas det final i Melodifestivalen och jag håller tummarna för att det antingen blir Anna Bergendahl eller Peter Jöback som ror hem hela skiten!

Återkommer nog senare! Ska kolla till Titte nu!

Ha en underbar dag!


Förresten, det är väl ingen som undgått att jag fyller år om 4 dar!? :D
Kommentarer!
Postat av: Jeanette

Nope... har inte undgått mig. =)

Är till och med ledig eftermiddag den dagen om jag inte räknat ut allt fel.

Så jag dyker upp... ha fikat redo!! Har ätit som en gris här i Thai och tänkte fortsätta med det tills efter din dag varit.Så det lär behövas mååånga bullar ;p PUSS GUMMAN!

Kommenterat - 2010-03-14 / 13:42:55  | URL - http://jjeeaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: