Idolmys och pepp!

2009-10-23 / 20:39:32
Sitter hemma i soffan med en sovandes Tirias brevid och även en febrig syster med pojkvän.
Idol är det som visas på tvn och kan nog känna att jag är aningens besviken på Erika. Erik var nog inte heller egentligen så bra men.. Tacka vet jag Calle! Jag hoppas för allt i världen att han inte gör mej besviken! ;)

Johannes är i detta nu och tatuerar sig.. Igen.. Känns som han inte gör annat nu för tiden.. Fint blir det.
Till veckan är det min tur, längtar som tusan! :)

Tokpeppad på festen hos Madde imorn! Tror det blir hur kul som helst.! Blir en alvedon och tidig kväll ikväll så man är fit for fight imorn ;)

Det var allt för nu. Återkommer senare.



Update : Jag blev inte besviken, han levde absolut upp till mina förväntningar! ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: