Halloween!

2009-10-28 / 17:56:55

Känner också att jag börjar gruva mej lite inför kommande helg.. Halloween! Vem fasen har kommit på att man ska vara utklädd då!? Det är ju bara för mej, som är livrädd för masker, att hålla mej inomhus! Om jag inte vill stå och grina nånstans.. För det är nämligen det som händer när jag ser en maskbeklädd människa!


Hur fasen kan man tycka att det är kul att klä ut sej och se ut så!? Huvva! Får rysningar i hela kroppen bara av tanken att möta någon sån!

Ni kanske då också förstår att skyltsöndagar och självaste julafton är ett rent helvete för såna som mej!? Jag är ju allså då livrädd för tomtar också!
Kommentarer!
Postat av: Jesse

haha du är ganska söt vet du det :P Man kan ju inte vara rädd för tomten =)

Kommenterat - 2009-10-29 / 16:19:12  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: