2009-10-31 Lördag...

2009-10-31 / 21:42:14
Vill börja med att säga STORT GRATTIS till Matilda och Danne som äntligen fått sin efterlängtade Elvis!
Han kom till slut iaf! :D Och midsommar hann det inte ens bli ;)

SItter iaf hos mamma nu och har ätit en sjukt god middag bestående av potatisgratäng, rådjurssadel, kallrökt lax, gravlaxsås, sallad och till efterrätt blev det hallonpaj med vaniljvisp :)
Johannes är på fest istan hos Kippe tror jag.. Eller hos Adde.. Kände inte riktigt att jag var så sugen på följa med iom att det var maskerad som stod på schemat..
Ska väl ta och försöka få isäng min son snart.. igen... Men han verkar inte riktigt ha samma planer som jag men.. :P

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: