2009-10-27 Tisdag...

2009-10-27 / 09:26:27
Godmorgon gott folk!

Har inte haft någon ork att skriva i helgen som ni kanske märkt och inte heller är speciellt förvånade över.
Natten har inte varit kul, Tirias har varit vaken stora delar av natten och bara gallskrikit. Tempade honom och han hade en temp på 39,3. Inte konstigt att han inte var på topp. Han har även fått massa märkliga prickar hela kroppen... Misstänker nästan vattkoppor. Får se om det utvecklar sig något eller.

Helgen iaf... Den var trevlig! Stora delar av den åtminstone. Vi hade skaffat barnvakt till lilleman. Han fick spendera natten hos momme iom att Johannes skulle hämta mej på natten. Hade iaf supertrevligt på inflyttningsfesten hos Madde! Många trevliga människor var där. Utgång blev det också på Station8. Många som känner mig vet att jag inte är något stort fan av detta ställe men... Jag gav det en ny chans och nä.. Jag är fortfarande inte speciellt positiv.. Inte alls faktiskt.
Lyckades iaf hålla mej ute till närmare ett ( gissa om jag känner mej stolt!? ) men sen fick Johannes och Peter komma och hämta mig. Fick med mig skräpmat hem men hann somna innan jag ätit upp den...
Vaknade upp och mådde jävel på söndan. Var inte direkt jättebakis men illamående hela dan och ont i kroppen.
Steg upp på fm och traskade iväg till mamma för att hämta Tirias. Oj, vad jag hade längtat efter honom!
Myste med honom och resten av familjen hela dan innan jag gick hem igen för ett möte med John Blund.
Så var det med det. Nu vet ni.

Gårdagen spenderades hemma. Syster, Linus, mamma och lillebror kom och hälsade på. Mycket trevligt! :)
Johannes åkte och storhandlade igår också så nu är kylen välfylld igen! Love it! :D

Dagens schema innehåller en visit med lunch hos fam. Lövgren/Eriksson. Och på tal om det så måste jag börja agera så jag kommer mej iväg nångång..
Resten av dagen är än så länge oplanerad.

Dags att göra oss klara nu.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer!
Postat av: frida

Tusen tack!:) ok ja men de låter bra!:) då slipper jag oroa mig för de!:) hahah är fan livrädd för finger stick!!!



Tusen tack för tipset!:)



hur är allt med dig nu för tiden då?:)

Kommenterat - 2009-10-27 / 10:13:34  | URL - http://shooooo.blogg.se/
Postat av: frida

ok ja men de låter bra:):)) hahah ja man kan väl inte undkomma allt:) har aldrig blivit stucken i handen så de har jag ingen fobi mot:):)



jag mår super bra:):)):) så de är jätte skönt:):))



jaha ja:) hur gammal är din lilla?:) vars bor du nu då?:)



Kram

Kommenterat - 2009-10-27 / 16:19:02  | URL - http://shooooo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: