2009-10-23 Fredag...

2009-10-23 / 08:46:05
God morgon!
Insåg just att jag inte skrivit något inlägg på över en månad. Anledningen till detta är att bloggen absolut inte har legat på prio 1 listan iom att jag inte mått särskillt bra. Varför jag inte har mått/mår så bra tänker jag inte gå in på här, men jag har förhoppningsvis nått någon vändpunkt nu så jag hoppas det blir bättre snart.

Dock kan jag meddela att det inte hänt speciellt mycket sen sist. Tirias har hunnit bli 6 månader. Drygt. Sitter själv och pratar nästan ihjäl oss om dagarna. Mysigt är det! :)

Inflyttningsfest hos Madde imorn och utgång efter det. Det ser jag framemot. Ska bli kul att få komma ut och träffa lite folk! :)
Ser även framemot att lillasyster kommer hem idag och stannar hemma en hel vecka. Hon är efterlängtad!

Det var allt för nu. Återkommer när lusten infinner sej. Då kommer det även lite bilder, orkar inte koppla in externa (?) nu...

Tjing!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: