2009-11-24 Tisdag...

2009-11-24 / 18:41:54
God afton.

Tisdag idag, Dagarna bara rusar förbi och endast en månad kvar till julafton!
Har inte idas vara in och skriva något inlägg nu när vi legat sjuka sen i torsdags...Men nu börjar det ordna upp sej.. Bortsett från att jag då ser ut som en avdankad gammal knarkare i ögonen men! :/:)
Tirias har ingen UVI vilket är jätteskönt! Fick dock veta igår när vi var på bvc att vi har gett honom dubbel dos av mollipect ( stavning?) i en vecka typ.. Känns ju mindre bra, helst då biverkningarna endast är hjärtklappning! Inte konstigt att han har flåsat som en dåre så fort han fått medicinen!
Tack för det läkaridiot!
Och på tal om bvc så blev det ju också vägning och mätning igår och lilleman ökar stadigt både på längden och viktmässigt. Vikten ligger nu på 9670g och längden ligger på 75cm :) Stor kille börjar han vara nu, lillhjärtat!

Julstjärnorna åkte upp igårkväll också.. Orkar inte vänta längre, men jag verkar vara ensam här omkring om att ha börjat med julmyset! :)

Idag har vi, Jag och Tirias allså, varit och hälsat på farmor och farfar och ätit lunch. Mysigt! DÄR var det julmys kan jag tala om! Känns som att komma till värsta julmarknaden! :)

Resten av kvällen kommer spenderas i soffan med en kopp te och mandariner.

Imornbitti kommer Madde hit och utväxten på mitt huvud kommer sen att vara ett minne blott! För den här gången iaf!
Sen på eftermiddagen dyker även Jessica upp, alldeles för länge sen vi sågs så det blir trevligt! :)

Dags för lite bus med lilleman innan han ska isäng.

Ha en skön kväll!


Klickade förresten hem dessa underbara skor för någon dag sen.
Snart finns dom i min ägo! Love it! :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: