2009-11-13 Fredag...

2009-11-13 / 14:37:34
Varför älskade lilla Tirias kom du på att vi skulle vara vakna inatt mellan 01.15-04.30 för att sen sova 3.5 timmar och sen vakna igen? Förstår du inte att din mamma är levande död sen hela dagen?
Mamma är mycket roligare att vara med om hon är utvilad! :)


Som sagt, jag är sjuuukt trött idag! Hoppas verkligen att lillgrisen tar igen sig inatt och SOVER hela natten!
Utöver det är det en väldigt lugn dag idag, hade egentligen planer på ett stadsbesök men ställde in det.
Kände att jag behöver ta vara på all vila jag kan idag! :) Får se om det blir stan imorn istället :)

Ikväll vankas det, som vanligt på fredagkvällarna nu för tiden, Idol. Skulle ju inte bli ledsen om Mariette åker ut. Tycker verkligen inte att hon är bra! Tacka vet jag Calle och Tove! Det är grejer det! :D
Har förresten fortfarande lite svårt att smälta att Rabih åkte ut förra veckan.. Han skulle ha fått vara kvar! Sötproppen!

Rörigt inlägg det här.. ska passa på att vila lite nu medans lilleman lagt igen ögonlocken en stund.

På återseende.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: