2009-11-08 Söndag och farsdag...

2009-11-09 / 00:17:20



Grattis pappa på farsdag! Jag älskar dig och hoppas du haft en underbar dag!


Nu till något helt annat...
Ingen uppdatering i helgen pga att jag typ inte suttit vid datorn nästan någonting alls. Har ju som jag skrev i förra inlägget befunnit mej i Bastuträsk By sen i fredags och hälsat på svärfars. Har haft en riktigt lugn och skön helg med mycket bus med lilleman och slappande i soffan :)
Hann även besöka marknaden i Norsjö som förövrigt inte alls var mycket att hänga i julgranen!
Idag vart det lite farsdagsfirande i byn, Johannes syskon minus Jonatan kom dit med sina barn och åt middag och fikade, mycket trevligt! :)
Men nu har vi alltså kommit hem och jag måste erkänna att det är väldigt skönt att få krypa ner i min egen säng :)

Bvc ringde mig förresten i fredagsafton. Provsvaret hade kommit och jag fick bekräftat det jag redan visste och lite till... Tirias har en ordentlig UVI och är lätt uttorkad. Antibiotika blev utskriven och remiss till barn blev också skickad iom att pojkar inte ska ha UVI tydligen... Så dom ska visst göra en utredning på lilleman och se vars UVI:n kommer ifrån.
Känns inte så jättekul samtidigt som det känns skönt att äntligen få ett slut på detta!
Det gör ont i hjärtat att se hur ont han har ibland..!

Börjar som vanligt vara dags att krypa till kojs nu.. Ska bara läsa klart alla bloggar först.

Återkommer imorn.

Godnatt!
Kommentarer!
Postat av: Jesse

Stackarn..hoppas han blir bättre av sin meducin (som pippi skulle sagt =P)

Kommenterat - 2009-11-09 / 10:25:46  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: