2009-11-05 Torsdag eller sen onsdagskväll...

2009-11-05 / 00:14:17
Värt! Mitt långa inlägg som jag nyss skrev försvann! Orkar fasen inte skriva om det nu, känner mej på tok för trött för det så det får bli en snabb update istället...

Tirias fick för sej att vi skulle stiga upp kl 06 imorse, jag höll absolut inte med men det var bara le och se glad ut och trava upp ur sängen och ordna vällingsflaskan! Febern var ett faktum även denna morgon så jag hoppas verkligen att bvc ringer mig imorn! Vill ha ett slut på detta och det är NU!

Dagen har trots detta varit bra, har varit otroligt seg hela dagen dock... Hoppas på en lite längre sovmorgon imorn ;)

Börjar vara dags för sängvalsen strax men innan dess ska jag kika in på skopunkten, har tänkt lämna en beställning med mamma när hon ska dit nästa helg ;)


Albin visade mig detta klipp idag när han var här och jag blir bara så glad när jag ser detta! Se och njut ;)


Förstår verkligen inte hur man kommer på tanken att göra detta och sen lägga upp klippet på youtube! Kul är det iaf!

Dags för dejt med John Blund, på återseende! :)



Kommentarer!
Postat av: johanna

haha, jadu.. vad ska man säga? Jag är lika förvånad som du när det gäller detta klipp ute på youtube:P

Kommenterat - 2009-11-05 / 20:11:26  | URL - http://johannafo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: