2009-11-04 Onsdag...

2009-11-04 / 00:34:42
... Men egentligen är det ju fortfarande tisdag för mig.

Hursom så har jag ju äntligen i afton fått träffa den underbart söta lilla Elvis och jag måste nog säga att han är något av det sötaste jag nånsin sett! Förrutom min egen son då såklart men det antar jag att ni förstod ;)
Så otroligt söt och trots sina 4 kg och 53 cm så kändes han som en fis i rymden! :) Mamman till Elvis var inte i piggaste laget så vi stannade inte så länge utan jag har tänkt bege mig dit nån dag när hon känner sig piggare och kommit i ordning lite mer, men trevligt var det iaf!

Imorgon förmiddag kommer min kära broder på besök, det ser jag framemot. Han är efterlängtad av både mig och Tirias!
Eftermiddagen och kvällen är ännu oplanerad.. nästan, det är ju Bonde söker Fru kl 20 och heter man Frida Wikström så missar man inte det! ;)

Ögonlocken börjar kännas tunga och jag tror det börjar vara dags att krypa ner under Johannes täcke nu och sova.

Återkommer när vi vaknat till liv imorgon.
Godnatt! :)




Slänger in en bild på min lilla sjukling här hemma även om han nu är lite piggare än vad han var när bilden togs för en vecka sen ungefär!
Kommentarer!
Postat av: Jesse

haha han har väl aldrig dregglat? =P

Kommenterat - 2009-11-04 / 13:12:29  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: systeryster

gulleman! :)

Kommenterat - 2009-11-04 / 21:46:14  | URL - http://chuliao.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: