2009-11-02 Måndag...

2009-11-02 / 23:45:16
Morsning!

Känns som att jag har 1 ton sand under ögonlocken men har inte riktigt tid att gå och lägga mej än.. Håller på med en grej som jag måste få klar innan jag lägger mig...

Hursom så har det varit en ganska stressig men nödvändig dag idag. Startade dagen med en dusch och frunch hemma hos mamma ( Ja, jag gick dit imorse och duschade, Tirias tyckte tydligen inte att jag skulle duscha hemma.. ), efter det bar det med gasen i botten av mot bm för inskaffning av preventivmedel..igen...
Ska testa en s.k p-ring den här gången.. Känns spännande måste jag säga..
Iaf.. Sen bar det direkt därifrån över på andra sidan av vårdcentralen på en egentlig längd och viktkoll på lilleman som slutade med endast ett urinprov och UVI:n var ett faktum! Inte konstigt att han aldrig blivit av med febern!
Ska iaf avvakta med att behandla tills på fredag då dom fått svar på odlingen dom skickade iväg.

Väl klara på vårdcentralen bar det av mot stan för inhandling av diverse nödvändigheter och en liten present till nytillskottet hos familjen Eriksson/Lövgren.

Fick hämtning i stan av Johannes och då bar det av mot coop och sense.
Vidare därifrån hemåt och pappa kom på besok en sväng och efter att han for blev det middag och slappande i soffan hela kvällen..

Tirias och Johannes sover och jag längtar att få krypa ner i sängen och sova jag också.. Men jag håller ut en stund till..

Plikten kallar så det var allt för nu. På återseende...



Jag hoppas förresten jag hinner träffa Albin en sväng imorn.. Känns som det var evigheter sen vi sågs.. Trots att det var i onsdags...
Kommentarer!
Postat av: Jesse

Stackars lillgubben..hoppas han blir bättre snart =)

Kommenterat - 2009-11-03 / 08:16:33  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: