2009-05-27 Onsdag...

2009-05-27 / 19:37:59
God kväll!

Dagen har inte innehållit mycket aktivitet.
Har trots denna brist på energi hälsat på min far och hans sambo och även hunnit en sväng på Coop.
Sen jag kom hem har det verkligen inte hänt mycket alls. Syster är här nu och pysslar på med ett skolarbete.

Om det är någon som är nyfiken på hur det gick på bvc igår så kan jag tala om att det nog egentligen gick ganska bra.
Eller rättare sagt, det gick Bra!
Hon var absolut inte lika gnällig denna gång och tyckte att han gått upp bra i vikt, och även läkarkontrollen gick bra.
Tirias väger nu vid sex veckors ålder 5360g och är 64cm lång. Så nog växer han allt, lillgubben :)

Imorn bär det av mot farmor på förmiddagen, sen vidare mot stan för inhandling av diverse behövliga ting och efter det vidare mot BastuBy.

Farfar har förresten åkt till Umeå idag för vidare behandling mot cancern.
Hoppas det går bra för honom där nere!

Har inte så mycket mer att tala om för er idag tror jag så jag kan väl snöra in någon bild från dom senaste dagarna :)


Oj, vad han verkar uppskatta att ligga där och kika.. åtminstone så länge det låter och blinkar!

         



På återseende.
Kommentarer!
Postat av: Jesse

ojoj han kommer bli låång..kollade nyss på Jontes "lista" han var 59,5 när han var sex veckor..men han vägde 5800 haha..=P

Kommenterat - 2009-05-28 / 08:28:47  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: therese

söt som socker =)

Håller tummarna för din farfar, vilken slags cancer är de föresten?

Kramis

Kommenterat - 2009-05-31 / 08:23:43  | URL - http://frombergkvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: