2009-05-25 Måndag...

2009-05-25 / 23:34:34
Fruktansvärt kass uppdatering här.
Den här gången ska jag inte säga att jag ska skärpa mej för det är ju helt uppenbart omöjligt för mej att göra.

Glömde ju gå in och skriva hur det gick på BVC. Det gick sådär.
Tirias hade ökat 330g i vikt på 8 dagar och längden hade ökat till 63cm.
Men trots denna viktökning så tyckte hon att han gått upp för lite och behöver få ersättning.
I h*lvete heller! Jag tänker verkligen inte ge honom någon ersättning!
Jag vill inte riskera att han inte vill ta tissen sen så.. Nej det blir ingenting av med det.

Rätta mej om jag har fel. En unge som är hungrig och inte får i sej tillräckligt med mat borde man väl höra av på någe vis?
Eller!?

Har iaf bett om att få byta sköterska. Känner verkligen inte något förtroende för den vi har nu. Inte bara pga gnället om vikten. Det ligger annat bakom också.
Nog om det.

Har varit på efterkontroll hos bm.
Allt såg bra ut förrutom ett blodvärde som var snäppet lågt, men på god väg uppåt.

Har även gjort några tappra försök på stan för att hitta något att ha på mej.
Utan resultat självklart. Om man bortser från skjort-tunikan jag lyckades få med mej hem idag.


Det är ju då som ni kanske fattar den rutiga jag har :)

Städat ( eller ja, iaf röjt undan en hel del ) har jag också hunnit göra sen jag kom hem idag.
Nu väntar sängen för att sen kliva upp 0600 imornbitti och tvätta.
När tvätten är klar bär det av mot vårdcentralen för Tirias läkarkontroll.
Och vägning och mätning förståss.
Wish me luck!

Godnatt!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: