Fortfarande söndag...

2009-03-01 / 22:15:46
Gokväll!

Har inte gjort så mycke idag. Gick en promenix till pappa för att lämna mobilen.
Somnade när jag kom hem igen. Åt god middag, potatisgratäng, kött, sås och sallad.
Kvällen har spenderats med familjen hos mamma.
Juja och Linus bakade en kladdkaka och till den hade vi blåbär, hallon och grädde.
Har också fått se Så ska det låta. Igen. :)
Resten av familjen var inte jätteglad men jag lyckades få min vilja igenom iaf! =)

Imorgon, äntligen, kommer Johannes hem! Jag längtar så otroligt jättemycket efter honom just nu!
Ska bli så mysigt att få tokpussa upp honom när han kommer! :)
Förhoppningsvis får vi tillbaka våra ringar imorn också så att vi kan vara förlovade igen.

Kanske att jag ska gå och duscha min kära lilla lurviga vän. Hon är inte så speciellt ren tror jag :S
Så får det bli.

Återkommer efter en god natts, hoppas jag, sömn.

Pusshej!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: