2009-03-28 Lördag...

2009-03-28 / 19:01:14
Hej.

Bf+1 idag. Med andra ord ingen lilleman än.
Har spenderat dagen hos min far och Carola. Trevligt att bara ligga där i soffan och slöa.
Mat fick jag också. Fiskbullar och makaroner, inte dåligt!

Gårkvällen spenderades iaf hos Matilda. Jea var också där.
Vi såg Så ska det låta och slutet på Let´s Dance.
Tokglad blev jag när Magnus vann! Ruggigt värdig vinnare!
En hel del skit hann vi också med att snacka. Tårarna sprutade när vi pratade gamla minnen.
Mycket tokigheter har man hunnit med i sina dar!
Men en sak är iaf säker, vi la av med flaggan i topp! :)
Kan dock känna att det är tur att inte alla fylleslag finns på film.
Det ska nog andra i min närhet också vara glada för! :)

Ikväll vankas det iaf myskväll här hemma hos familjen Wikström/Jonasson.
Har laddat upp med tända ljus, chips, ostkrokar och godis.
Och såklart en stor flaska iskallt vatten.
Kan det bli bättre?!

Återkommer kanske senare under kvällen om jag har något vettigt att skriva.

Ha en underbar kväll kära läsare! :)

Puss & Kram!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: