2009-03-27 Fredag...

2009-03-27 / 09:43:58
God morgon!

En riktig skitnatt är äntligen över. Inte många timmars sömn här.
Dagen med stort D är kommen. Dagen då jag är beräknad att föda barn. Dagen då jag förväntas få se min son för första gången. Men några tecken på att han är på väg ut för att träffa oss är nästan obefintliga. Om man nte räknar in förvärkarna jag haft hela natten förståss. Skitsamma. Han har ju hela dagen på sej att komma ut. :)
Även om jag i ärlighetens namn inte riktigt har tid att föda barn idag. Eller okej, isf efter 22.35 ikväll :)

Kvällen igår var iaf mycket trevlig. Matilda, Jessica, Jonathan och Jeanette kom och hälsade på som sagt.
Fikade, snackade skit och såg om Josef Fritzl (Stavning?).
Hur är en man som honom funtad!? En sån här gång kan jag faktiskt känna att jag är för dödsstraff!
Men näe, ge honom bara livstid. Vad är det för straff? Gubben är ju snart död! Säkert blir han särbehandlad i fängelset som alla andra pedofiler och andra idioter också. Låt dom sitta på en vanlig avdelning!

Känner att humöret inte riktigt är på topp idag. Kanske inte så konstigt egentligen. Kanske blir bättre med lite sömn och lite mat i magen?

Mamma kommer iaf hit om en dryg timme och fikar innan hon åker mot Falmark och Rolle.
Mysigt!
Kvällen har jag iaf tänkt spendera i sann Let´s dance och Så ska det låta anda!
Så det så! :)





Jag hejar iaf på Magnus Samuelsson!

Tror jag ska ta mej en dusch nu.
Ha en bra dag!


Kommentarer!
Postat av: therese

Jag ska oxå se Så Ska Det Låta ikväll

Lite stolt är man juh, en gammal klasskamrat från gymnasiet är med där ikväll, David =D

Kommenterat - 2009-03-27 / 10:23:24  | URL - http://frombergkvist.blogg.se/
Postat av: Jesse

HAAAAAAALLLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! BÄÄÄÄÄBIIISEEEEEEN!!!! VARS ÄR DU???

Kommenterat - 2009-03-28 / 16:29:31  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: