2009-03-26 Torsdag...

2009-03-26 / 17:52:49
Hej.

Fortfarande ingen bebis hos familjen Wikström/Jonasson.
Var iaf hos bm på morgonen och hon konstaterade att jag nu är öppen hela 3 cm, tappen är kort och lilleman har äntligen fixerat sig.
Ska dock dit igen på måndag för att kolla blodtrycket. Undertrycket var först lite väl högt idag så hon vill tydligen ha lite extra uppsikt på mej. Jag själv hade ju inte riktigt tänkt bege mej dit på måndag för jag har planerat att föda barn på lördagkväll! Om det sen blir som jag tänkt återstår ju att se. :)

Efter barnmorskebesöket begav vi oss iaf vidare mot bilisten för lunch med Jesse och Jonte.
Vidare därifrån förbi Danne och Matilda.

Är totalt slutkörd idag. Skitont i ena höften också, Väldigt frustrerande att nästan inte kunna gå!
Hursomhaver så kommer iaf Jesse, Jonte, Matilda och kanske Jea hit ikväll. Ser jag framemot.
Alltid trevligt med sällskap! :)

Skriver kanske sen och då kanske det även kommer upp en bild eller två.

Hej så länge!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: