2009-03-25 Onsdag...

2009-03-25 / 23:40:55
Godkväll!

Idag har jag faktiskt varit igång heeela dagen!
Startade min dag imorse när Märta väckte mig 07.30.
Steg upp och tänkte fördriva en stund framför datorn och mysa, men ändrade snabbt mina planer när jag insåg att Johannes ändrat lösenord på dataeländet!
Behöver jag säga att han inte var värd tre ören när han vägrade ge mej lösenordet!?
Hursomhaver så satte jag igång och bakade istället.
Bullar och chokladmuffins stod på bakschemat.
Satte igång med bullarna och satte degen på jäsning.
Under tiden den jäste snörde jag ihop muffinssmeten och gräddade muffinsen.
Fort var det gjort och bullarna bakades ut, gräddades och smakade faktiskt ganska bra! :)



När bakningen var klar vek jag tvätt och hängde maskinen som just blitt klar.
Tvärstannade till lite efter det och käkade frukost/lunch.
Tog mej sen en promenix till min far och bjöd på lite fika.
Vidare därifrån till Danne och Matilda för våfflor och gratulerande av Danne.

När jag kom hem sen så komme Jea förbi och har precis farit hem. Har haft en riktig myskväll som förr i tiden med nagelfix och skitsnack! :)
Mysigt iaf!

Nu är det äntligen snart dags för sängen för lite sömn innan vidare äventyr imorn med start hos barnmorskan.
Ska förmodligen hinna med att hälsa på Carina och Mira en sväng också innan Jesse och Jonathan kommer på kvällen.
Behöver jag säga att jag håller igång så mycket i hopp om att värkarna ska sätta igång? ;)

Jaja, sängen ropar på mej nu!

Godnatt!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: