2009-03-24 Tisdag...

2009-03-24 / 10:52:29
Hej hej!

Lyckades faktiskt åstadkomma en hel del igår.

* Gick en liten promenix.
* Åkte och handlade på både Ica MAXI och Coop.
* Tvättade.
* Lagade middag.
* Hälsade på mamma.

Idag har jag faktiskt redan hunnit stiga upp ( såklart ), äta frukost, rasta Märta, kila till Matilda och hämta upp henne för att sedan traska vidare mot Örjanshallen för Bastu och dusch. Mycket skönt!
Får se om det blir så att jag följer med mor och syster till stan lite senare. Känns som att det är lika bra att hålla igång så tiden går fortare och för att jag förhoppningsvis ska slippa gå över.
3 dagar kvar nu....
Känns som en evighet!

Jaja, dags att stödvila lite känner jag.
På återseende!

Ha en bra dag förresten ni som läser! :)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: