2009-03-23 Måndag...

2009-03-23 / 10:36:05
God förmiddag!

Underbart väder ute idag, om än lite kallt men.. Solen skiner ju iaf =)
Efter en natt med 11.5 timmars sömn, minus några kisspauser, känner jag mej faktiskt hyffsat utvilad idag.
Förhoppningsvis lyckas jag åstadkomma något vettigt här hemma, typ tvätt och städning.
Ska även hinna en sväng på badhuset med Matilda också. Och förhoppningsvis även också en sväng upp på Solbacken.
Får se vad som hinns med och inte :)

Höll förövrigt på att halka ihjäl mej på morgonen när jag var ute med Märta. Jävla skit, så ont det gjorde!

Nu blir det att väcka Johannes och om jag har riktigt tur kanske han vill följa med mej på en promenix.. :)
Återkommer kanske senare under dagen/kvällen..

Ha det så länge!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: