2009-03-22 Söndag...

2009-03-22 / 15:43:54
Tjohejsan!

Nej, jag ligger inte på BB och myser med min lilla knodd. Han bor fortfarande kvar i min mage, har bara inte haft ork att blogga så då vet ni det.

Har väl inte hänt så mycke sen i tisdags tror jag.

Onsdag komme Matilda, Jesse och Jea förbi på förmiddagen och fikade. Mycket trevligt!
På kvällen var jag med mamma på ' Smyckesparty ' på hennes jobb. Mycke fina smycken fanns det.
Köpte dock inget själv med fick ett jättefint hjärta att hänga i en läderrem av min mor. Tack!

Torsdag hände det nog ingenting speciellt.

Fredag på dagen var vi iaf upp till stan och gjorde några små ärenden och kikade även på kameror. Får se vilken det blir att vi köper. Vill verkligen ha en kamera nu när bäsen snart anländer.
Har dock turen att vi får låna Jonas och Maddes kamera nu, det är vi otroligt tacksamma för! Betyder jättemycket!
Kvällen spenderades iaf hos familjen Lövgren/Eriksson med middag, Så ska det låta, bowling och monopolspelande.
Hur trevligt som helst!

Lördagförmiddag var jag en sväng till stan med mamma och lämnade av syster på busstationen och gick tvärt en sväng på stan och inhandlade det sista till förlossningen så nu är allt klart! Verkligen skönt att ha allt bortgjort nu!, förrutom själva födandet då ;P
Kvällen spenderades hos far och Carola. Tittade på Robinson och snackade skit. Trevligt som vanligt.

Idag har vi varit i Falmark hela förmiddagen och grillat korv och bacon ute på gården och bara slappat med mamma och Rolle. Jättehärligt att sitta ute hela dagen när det varit/är så underbart väder idag!
Ikväll blir det att bege sej mot mor för att äta pizza och umgås. Hoppas dock på en tidig kväll ikväll, får se hur det går med den saken.
Nu är det dags för en dusch så man får bort röklukten. Sen tror jag att jag ska mysa ner mej med min OTROLIGT INTE jättepigga hund en stund.

Höres!
Hej!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: