2009-03-17 Tisdag...

2009-03-17 / 10:24:34
God morgon!

Besöket hos bm igår gick bra. Alla värden såg, som vanligt, bra ut.
Bebisen har sjunkit ner mer nu och gjort sej klar för start. På riktigt.

Efter bm blev det inget bullbak med Fröken Eriksson. Åkte istället upp till stan med Johannes och besiktade bilen, som nu gick igenom, och åkte vidare därifrån mot willys för att handla lite.

Väl hemkommen från stan blev det lite stressigt att hinna med att fixa allt innan främmandet komme.
Hade nämligen '' kalas '' här igår.

Mycket trevligt var det när folket var här, dvs familjen på pappas sida.
När alla åkt hem satte jag och Johannes igång med bullbak. Riktigt mysigt att baka tillsammans!
Måste vi absolut göra fler gånger.

Känner dock av idag att jag var igång lite väl mycket igår, både mina händer och fötter är ohyggligt svullna.
Har svårt att knyta händerna och svårt att gå på mina fötter. Borde kanske lyda barnmorskans råd att ta det väldans lugnt tills bäbisen är ute?

Ska strax iaf duscha och göra mej klar för en promenix till Ica, måste handla lite till baket idag.
Mera kalas i afton. Fyller ju år idag. 22 hela år. Värt. Inte alls.
Men.. Grattis till mej själv iaf!

Kristina kommer idag också. Ser jag jättemycket framemot. Blir jättemysigt att äntligen få träffa henne!

Nu blir det dusch.
Ska först bara pussa upp Johannes lite :)


Han är så otroligt bildskön min kära sambo... ;P

Återkommer kanske ikväll.

Hej så länge!


Kommentarer!
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen ; ) Då fyller vi på samma dag fast den ända skillnaden är att du är 22 och jag blir 26. Jag börjar bli gammal..

Ha en bra födelsedag! Kram

Kommenterat - 2009-03-17 / 13:13:19  | URL - http://nellylindgren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: