2009-03-15 Söndag...

2009-03-15 / 18:49:27
God afton!

Är heeelt slut idag. Har städat och tvättat HELA dagen.
Hade även tänkt baka, men orken räcker inte till. Tyvärr. Får göra det imorn.
Johannes är nu och ska laga bilen, sista besiktningsdagen imorn innan körförbud.
Känns som att vi kan vara i behov av bil nu när det är så nära förlossning.

2 dagar kvar till min födelsedag och 12 dagar kvar till beräknad förlossning.
Tiden bara rinner iväg. Måste verkligen ta tag i BB-väskan imorn.
Den SKA vara packad imornkväll.

Ikväll har jag iaf tänkt spendera min tid hos min kära mor. Som vanligt.
Systeryster kommer hem ikväll från Robban också, Mys!

Hoppas även på en tidig kväll så det inte blir så tungt att stiga upp till bm imorn.

Dax att göra nå vettigt nu.

Tjing!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: