2009-03-14 Lördag...

2009-03-14 / 23:37:42
Hej!

Nyss hemkommen från min far och hans käraste där kvällen spenderats med melodifestival och allt vad det innebär.
Men alså vad hände med vinnaren!? HUR kunde svenska folket rösta fram Malena som nr 1!?
Det är ju heeelt sjukt! Kommer definitivt INTE se Eurovision och ej heller Melodifestivalen nästa år.
Förbannat!
Hade mycket hellre sett Caroline af Ugglas stå som vinnare! Även om jag inte ville det heller men hon var iaf bättre än operan!
Känner att jag blev gode irriterad över det här!
Kvällen i övrigt har iaf varit trevlig, med trevligt sällskap så det är ju alltid nåt :)

Hannes tycker det är onödig energi jag lägger på att vara arg men han fattar inte det här.
Han är dock otroligt nöjd över att jag sa att jag inte kommer se eländet nästa år, vilket jag absolut kommer att få äta upp att jag sagt också. Så.. GRATTIS till mej själv! Snyggt jobbat!
Ska nog hålla käft vid såna här tillfällen hädanefter!

Saknas bara att jag åker på magsjuka och värkar nu också så är kvällen fulländad!
Jävla skit!

Jajja.. Ska gå och se vad min älskling gör i köket. Förhoppningsvis någe gott. :)

På återseende!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: