2009-03-12 Torsdag...

2009-03-12 / 22:50:18
God kväll!

Dagen har varit sådär.
Efter en nästintill sömnlös natt så begav jag mej till min mor för att ringa bm.
Samtalet med henne gick bra, och jag blev skickad upp på förlossningen.
Pga trolig vattenavgång. Igen.
Såklart var så inte fallet den här gången heller MEN jag hade dock öppnat mej 1,5 - 2 cm.
Nu börjar det verkligen vara nära och förhoppningsvis så slipper jag gå över också!
Håll tummarna för det nu!

Annars idag har det inte hänt så mycke mer än att jag kikade förbi Jea på fm innan jag begav mej vidare mot lassa. Trevligt var det iaf! :)

Ikväll har jag spenderat min tid hos min mor pga att min kära sambo och Peter kom på att dom ville ta sej en liten jäkel.
Absolut inte mej emot bara jag slipper vara med dom hela kvällen ;)

Nu ska jag iaf mojsa ner mej i soffan här hos moder och förhoppningsvis sova så småningom.
Ska dock läsa först tror jag.
Imorn lutar det åt att det blir att hälsa på farmor en sväng och sen på kvällen då..
Då är det Så ska det låta! :D
Toppen!

God natt!
Kommentarer!
Postat av: Linda

Såå spännande ;) Nu är det nära =)Jag håller mina tummar för dej och att du inte ska behöva gå över tiden..Lycka till gumman ;) Kram!

Kommenterat - 2009-03-13 / 14:01:09  | URL - http://nellylindgren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: