2009-03-10 Tisdag...

2009-03-10 / 23:07:43
Hej och välkommen till familjen zoo!

Dagen startade imorse kl 07. Steg upp, åt frukost och myste lite till Vakna.
Gick en rask prommis till min far och väl där så möttes jag av den underbaraste lilla kinesvalp man kan tänka sej.
Nemo hette han. Han kröp genast upp och myste in sej bak i nacken på mej och somna.
Gissa om jag blev kär!?

Drog sen vidare mot min mor och där har jag spenderat resten av kvällen.
Har precis kommit hem, och min kära sambo kommer glad i hågen hem med två råttor.
Hanar dessutom! Vi har en hona. Jag är inte peppad på råttungar kan jag tala om!
Nä, råttorna kommer inte bo kvar här. Vi ska lämna in dom på djuraffärn i stan imorn.
Hoppas bara inte Johannes lägger tjursidan till och vägrar. Håll tummarna!
 Det räcker som det är med att ha Märta. Okej, Lula ( honråttan ) kan absolut få stanna kvar. Hon har ju trotsallt bott här ett bra tag nu...



Jajja, horte vá! Imorn verkar det iaf som att vi ska bege oss mot willys och storhandla. Det blev inte idag som det var tänkt.

Nu vill Hannes ha datorn och snäll som jag är så ska han självklart få sätta sej här ;)

Hörs vidare imorn!

Puss!



Kommentarer!
Postat av: jeanette

Okeeej... ja de kanske skulle vara nått... ska ut till stallet vid fyra imorgon och fixa allt och rida.. sen middag efter de. Men sen kan jag säkert vara med. Eller hitta på nått imorgon förmiddag??

Kommenterat - 2009-03-11 / 15:27:11  | URL - http://jjeeaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: