2009-03-04 Onsdag...

2009-03-04 / 10:29:57

Tjosan!

Redan onsdag. Sjukt vad veckorna går fort!
Har inte haft tillgång till dator sen jag tog mitt pick och pack och flyttade hem igen efter en helg hos mamma.
Lämnade nämligen kvar datorn där.
Ska dock hämta hem den idag och då hoppas jag att min käre broder har installerat körkortsterorin på den!

Lutar åt att det kanske blir badhuset i eftermiddag med Matilda och Daniel. Blir nog kul.
Otroligt länge sen jag var där och badade.

Imornafton bär det av mot lassa för visning på förlossningen.
Hade känts mer värt om jag hade fått åka dit och åka därifrån med en bäbis i min famn... Men icket!
Får vänta ett tag till.

Nu är det dax att bege mej ut och försöka roa min lilla Märta, som förövrigt är jätteful nu pga att Johannes lyckades få tag i en sax och skulle klippa bort någe som satt fast i hennes öra :(

Jajja.. På återseende!

Pusshejs!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: