2009-06-26 Fredag...

2009-06-26 / 07:57:32
God morgon!

Ganska trött kan jag känna att jag är idag.
Midsommar är nu förbi.. med råge. Har bara inte orkat skriva sen dess.
Låg hursom sjuk hela midsommarhelgen. Hela familjen.
Blev inte att vi gjorde något speciellt utan vi packade ihop oss och åkte till Svärfars i BastuBy.

Veckan som varit nu har det inte hänt så mycket. Vi har varit en svängom på bvc och mätt och vägt knorrhane.
Längden är nu 66,4 cm och vikten stod på 5760 g, vilket innebär att han inte ökat så speciellt mycket i vikt sen sist.
Utöver det så har vi typ inte gjort någonting alls. J jobbar som en tok och jag försöker fördriva tiden.
Spenderade dock dagen igår hos min far och Carola. Mycket trevligt! Var länge sen vi umgicks sådär..

Idag bär det av mot Falmark för lapning av sol! Hoppas på att kanske få en aning färg på min otroligt bleka kropp!

Förresten, om det är någon som är sugen på umgås kommande två veckor är det bara att höra av sej. Är nämligen själv här hemma då.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: