Måndag 2009-01-19

2009-01-19 / 23:59:24
Hallå!

Eftersom jag slaviskt följer en del bloggar och på så sätt alså tar del av ganska många människors liv så är det kanske dax att dom som vill får ta del av mitt också?
Jag kommer ge det här med bloggande en chans nu ett tag och se om det funkar, om jag är kapabel att lyckas få ihop några inlägg.

Det har iaf varit en ganska lugn dag idag. Hade tid hos bm kl.13 så det var bara att pallra sig iväg.
Gick kanonbra där! Allt såg så bra ut och lill*ns hjärta pumpade på. Fick också veta att den lilla krabaten som lever i min mage nu väger hela 1593 g och mäter ungefär 30 cm. H*n börjar ta sej nu :)
+12kg står vågen på nu, känns ju sådär måste jag säga... Smällar man får ta.

Efter mitt besök hos bm knallade jag förbi min kära mor och syster och fick i mej lite mat. J kom också dit efter han slutat jobba. Håller förresten tummarna nu att han får hålla sej med jobb, vore väldigt skönt.

Har även hunnit med att träffa M idag också. Alltid lika trevligt, ses på tok för sällan! Förhoppningsvis blir det ändring på det nu framöver.. Om hon nu inte bestämmer sej för att ta sitt pick och pack och röra sej neråt landet...
Vi får se helt enkelt.

Tror kanske det börjar vara dags att krypa ner under täcket med J nu och sova så jag orkar upp imorn och är en aning pigg.
Återkommer nog kanske imorn... Om jag har någe att skriva om då förståss. :)

Sov gott...!

/ Frida
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: