Fortfarande tisdag...

2009-01-20 / 23:41:40
Otroligt irriterande att allt jag nyss skrev försvann! Kommer inte orka skriva ett lika långt inlägg nu.

Dagen har iaf varit bra, har fått umgås både med M och min mor och far. Självklart resten av familjen också.
P kom på middag, lika trevligt som alltid när han dyker förbi!
Har även också lyckats falla ihjäl mej halverst idag, dock för första gången den här vintern så jag känner mej som nöjd ändå trots att det gör ohyggligt ont i ena knät.

Dags att borsta gaddarna och krypa till kojs så jag orkar vara duktig och städa imorn. Jag och J ska dessutom mysa på och käka någerst imorn för vi firar faktiskt ett år tillsammans, det ni! :)

Sov så gott iaf!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: