Fortfarande lördag...

2009-01-25 / 01:33:38
Blev ändrade planer, M ringde och sa att hon fick sluta jobba tidigare och alså hade tid att umgås.
Även fast jag kände tidigare att jag inte var så speciellt upplagd för att vara trevlig så hoppade jag in i duschen och började göra mej klar.
När det var gjort så åkte vi och hämtade D och körde vidare mot stan, närmare bestämt bowlingkompaniet.
Bowlade en timme och hann med två serier, och jag stod som segrare i slutet! :)
Efter bowlingen åkte vi vidare mot Olearys och drack varsin alkofri drink, mycket gott! Kände efter en timme ungefär att det var dags för refrängen och åkte hem och fick då besök av lillasyster med bihang. =)


Tack M och D!
Kvällen blev riktigt trevlig och jag hoppas vi kommer att göra om något liknande snart igen!

Nu är det sängdags för Fröken Wikström, för länge sen egentligen, känner att mina ögon går i kors snart!


Så.. God natt och sov så gott!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: