2009-01-29 Torsdag

2009-01-29 / 23:32:41
Hej.

Steg upp imorse, eller rättare sagt på fm. Fattar inte varför jag inte vaknar av väckaren nu för tiden. Irriterande.
Hursomhelst så steg jag upp, åt frukost, klädde på mej och gick till min mor.
Känns som att det var länge sen jag var där.. Följde iaf med och handlade och for även förbi mammas jobbarkompis M och handlade ett spjälskydd och en mobil till spjälsängen för 40 spänn, lätt värt!


Fick under tiden jag var där ett samtal av en inte så glad J som hade upptäckt att någon hade ställt en påse full med bajs på våran bil. Jag tyckte att det var ganska kul, helst att det dessutom var nygjort!
J misstänkte direkt våra grannar, som under tiden han går ut och ser denna påse står och gömmer sej bakom gardinen och kikar på honom, Haha!
När jag kom hem stod han där ute och var måttligt irriterad, men vi packade iaf in oss i bilen och åker ner mot Örjanshallen för att hämta syster.
När vi kommer ner på parkeringen där så kommer D och M körandes med världens största flin.
Jag och J kliver ur bilen och berättar hela historien och dom ler bara ännu mer. Det visar sej ju då såklart att det är dom som har ställt dit påsen för att se hur arg J skulle bli. Vi skrattar jättemycke och kliver in i bilen igen.
Hade kunnat bli en grannfejd här i huset tack vare dom! :P

Åker vidare därifrån till farmor och farfar för lunch/middag, ärtsoppa och plättar. Hur mysigt och gott som helst! Var länge sen vi sågs nu så det fanns en hel del att prata om.. Blev där ett bra tag och åkte mätta och belåtna därifrån.
       

J har varit och tränat ikväll och kom hem för en stund sen, rätt så slut.
Själv har jag och Märta myst hela kvällen i soffan, riktigt härligt!

Imorn väntar en dag på stan och förhoppningsvis hämtning av tvättmaskinen.

Dags för sängen nu! God natt!
Kommentarer!
Postat av: Andréa

Sv: Jahaaa :) Tack för tipset! Inte för att man vill öppna den underifrån kanske (för då går den väl inte att stänga igen på nåt sätt) men ändå :)

Ha det bra!

Kommenterat - 2009-02-02 / 14:59:12  | URL - http://makeupartisten.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: