2009-01-28 Onsdag

2009-01-28 / 22:28:17
Hej!

Är visst inte så duktig på det här med att uppdatera. Ska försöka skärpa mej på den punkten.

Ännu en dag har ju då iaf passerat utan att vara speciellt händelserik.
Skulle egentligen hälsa på C idag, men efter att ha varit vaken typ hela natten och kräkits så vågade jag mej inte dit när jag inte visst om det var en släng av magsjuka eller om det bara berodde på halsbrännan.
Verkar dock som att det berodde på halsbrännan, har mått bra hela dagen..

J fick iaf för sej att vi skulle upp till stan och storhandla på Willys, sagt och gjort. Äntligen har vi en full kyl igen! I like it! ;)

Har fått tid för besök på förlossningen nu också, på onsdagkväll ska vi dit. Spännande! Har börjat gruva mej nåt enormt för att krysta ut den lilla som befinner sej i min mage :/ Men det ska nog gå bra.. Förhoppningsvis.  
                 

 Endast 58 dagar kvar nu! Ojoj..

Nä, undrar om man kanske ska gå och sova? Känns som att det skulle behövas!

Imorn vankas det middag hos farmor, Ärtsoppa och plättar. Jag längtar!

Gnight!

/F
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: