2009-01-24 Lördag

2009-01-24 / 17:49:44
Tjohej!

Blev visst inte att jag skrev något inlägg igår, hade nog varken tid eller ork.

Hände väl iaf inte alltför mycke på dagen här. Sov framtills J kom hem från jobbet typ och efter det kilade jag förbi M en tväris.
På aftonen/kvällen komme svärfars förbi och lämnade av en byrå och några lampor. Käkade även middag tillsammans, tacos blev det. Inte alls illa faktiskt.
Efter att dom for så fick jag upp ett städil (!) så jag gjorde klart i sovrummet och provade bädda i spjälsängen och vek alla bäbiskläder och la ner dom i byrån. Det blev så mysigt där inne nu :)

Idag har det nog egentligen inte hänt så mycke alls, vaknade, åkte till stan, kikade förbi hos fader och C, käkade middag och nu sitter jag här. Skulle egentligen umgås med D och M ikväll men M var tvungen att jobba så det blir en lugn och skön kväll i soffan här framför Körslaget =) Känns som skönt. Var nog kanske inte så jätteupplagd för att umgås ikväll, känner mej som trött och jävlig.

Har nog inte så mycke mer att skriva nu, återkommer kanske senare.
Ha en trevlig kväll, det har jag tänkt ha!

/ F

Förresten, hittade en bild som skulle kunna vara en kopia av min far och C om x antal år, haha! :D
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hehe! Blir så smala på äldre dar?! Va härligt:P KRAM/Caroll

Kommenterat - 2009-01-24 / 17:54:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: