2009-01-21 Onsdag

2009-01-21 / 13:03:27
God morgon!

Känner mej helt död idag trots att jag sovit nästan 12 timmar inatt, helt otroligt!
Borde egentligen inte sitta här nu utan istället plocka fram dammsugaren och se till att det blir lite fräscht här i lägenheten.

Idag är det ett helt år sen jag och J blev tillsammans. Har hunnit hända ganska mycket på ett år.
Hade för ett år sen aldrig kunnat tänka mig att jag skulle ha flyttat ifrån min söta lilla etta, flyttat ihop på riktigt med J och dessutom hunnit bli gravid. Men så är fallet. Och jag gillar det, skarpt!
 
Nä, dags att göra ett ryck här nu och sen hoppa in i duschen. Om några timmar kommer J hem och då blir det mys!

Återkommer kanske senare idag.. eller ikväll... typ..
Ha en bra dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: