Fortfarande Torsdag...

2009-02-26 / 20:33:55

Hej hopp!
 
Sitter återigen hos min mor. Ska sova här inatt. Och alla nätter fram till måndag.
Johannes har åkt nu. Eller tåget till Linköping går inte förns ikväll men han åkte till Bastu redan vid 13-tiden idag.
Känns konstigt att jag ska sova utan honom så många nätter nu när jag är van att alltid ha honom brevid mej i sängen.
Men det ska nog gå bra det här.

Sitter just nu och slötittar på Den rätte för Rosing. Igen.
Alså dom är ju inte kloka en del av killarna som söker dit.
Tycker egentligen inte någon av dom verkar vara speciellt vettig. Men vad vet jag?

På tal om ingenting förresten. Är det någon som ska på Sommarfesten på Rotan på lördag?
Är i valet och kvalet om jag ska bege mej dit eller ej.
Får se helt enkelt.

Imorn ska jag iaf till Bm. Längtar efter att få fara dit.
Lyssna på lillknodden, mäta magen och prata av sej lite :)
Ska vara lite social här nu. Återkommer som vanligt kanske senare.

Puss!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Jaa sommarfesten blir det. =)

Jag tycker du ska följa med..!! Jag jobbar ju i för sig så jag har inte direkt någon förfest att bjuda på, men haka på ändå vet ja. =)

Kommenterat - 2009-02-26 / 21:54:05  | URL - http://jjeeaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: