Fortfarande tisdag...

2009-02-17 / 22:00:10
Känner mej piggare nu.. Blev ingen dunderförkylning, turligt nog!
Blev heller ingen stadstur för familjen Jonasson/Wikström. Kändes lite väl kallt.
Middag hos mamma blev det iaf, mycket gott! Kommer nog bli en av favoriträtterna här hemma.

Efter middagen gick jag förbi Matilda och Danne en tväris. Matilda var i full huggning med att baka bullar, tyvärr hann jag inte trycka i mej någon så jag funderar på att sticka in skallen där imorn på förmiddagen. :P
Mirja och Cato kom också dit, trevligt! Länge sen jag träffade dom.

Nu ska jag gå till vardagsrummet och se America´s hardest prison och efter det blir det nog sängen.

Hörs imorn!

Puss!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: