Fortfarande söndag...

2009-02-22 / 22:58:23
God kväll!

Är egentligen påväg isäng men tänkte tvärskriva lite innan.
Har idag, som jag skrev tidigare, hälsat på hos pappa
och efter det drog vi oss vidare mot Kallholmen för att hämta skötbordet vi köpt där.
Middagen blev hos mamma, lika gott som alltid.
Efter middagen åkte Johannes till stan med Danne för att hämta tvättmaskinen som vi köpte idag.
Gissa om jag är glad!? :D Äntligen står det en tvättmaskin inne på våran lilla toa!
Jag kommer förmodligen att spendera hela veckan nu åt att tvätta!
Kan säga att det verkligen behövs!



Matilda kom förbi här en stund också under tiden som killarna var i stan. Trevligt med sällskap!

Mor och syster kikade också förbi en stund och surrade lite.
Nu är det dock bara jag, Johannes och Märta kvar här hemma. Ganska skönt det också.

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer, kanske att man skulle ha haft börjat måla hallen?
Kanske borde städa lite här också så det är fräscht när Johannes åker till Linköping.
Äh, vi får se helt enkelt vad som händer. :)

Känns som det blev ett ganska svamligt inlägg det här så det är kanske dags att jag beger mej mot sängen istället.

God natt!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: