Fortfarande fredag...

2009-02-27 / 21:23:43
Ojojoj... Säsongspremiären av Så ska det låta.. Underbart!

Har legat och myst här i soffan hos mamma och sett programmet.
Nu är planen att se slutet på Let´s dance.
Laila Bagge har sjukt snygg klänning på sej förövrigt.

Har fortfarande inte bestämt mej gällande morgondagen heller.
Jag hoppas på att Vera kommer så att vi kan umgås istället.
Känns på nåt sätt mer värt.

Har otroligt mycke sammandragningar nu också. Lite jobbigt måste jag erkänna.
Snart kommer min bror hem och kommer förmodligen att ockupera datorn hela kvällen för pokerspelande.
Ovärt.

Blev inga blommor på Coop idag. Inga tossor heller för den delen.
Dom hade inga fina. Varken blommor eller tossor. Skit.

Funderar på om jag kanske ska försöka mej ut på en liten promenix med min vovve. Hon behöver få röra på sej.
Även jag. :)




Så får det bli.
Återkommer nog imorn.. tror jag.

Saknaden efter Johannes börjar kännas nu också.

Jaja.. Tjing.
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hopp hopp...!

Jag tycker alla fall du ska följa med ifall inte vera kommer. Jag kommer ju vara rätt lugn så jag kan passa upp dig lite så ingen "bumpar" magen. Den e vi rädd om. =)

Kommenterat - 2009-02-27 / 22:36:48  | URL - http://jjeeaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: