Fortfarande Fettisdag...

2009-02-24 / 23:57:51
God kväll!


Kom hem från min mor för ett tag sen.
Har hunnit hänga en tvätt sen jag kom hem.
Fick mej mat hos mamma, bruna bönor och fläsk. Inte dåligt!
Det blev semlor till efterrätt också.
Hann just och pass svälja semlan innan det bar iväg till farmor och Lisa.
Satt där ett tag och snackade lite skit och såg Den Rätte För Rosing.
Intressant program det där.
Utväxten på håret är nu ett minne blott också. Skönt!

Åh, jag pratade just med min underbara vän Kristina.
Hon ska ha praktik här i Skell i 4 hela veckor nu jättesnart.
Gissa om vi ska hänga med varann!? :D
Jag längtar jättemycket! Var på tok för länge sen vi umgicks med varandra!

Nu ska jag gå och umgås med min kära sambo en stund innan det blir sängen så...





God natt!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: