2009-02-28 Lördag...

2009-02-28 / 15:30:58
Hej hej!

Ännu en natt med pyttelite sömn.
Sover ju som sagt hos min mor, på hennes i soffa. I vardagsrummet.
Inte bästa stället att sova på egentligen men..
Abbe satt och spelade poker till nångång och när han äntligen tog sitt förnuft till fånga och gick och la sej
stövlade Jujas pojkvän in. Full.
Massa spring på toan, en Märta som morrade och självklart då också en vaken Frida.
Mamma steg iaf upp vid fyra inatt och höll mej sällskap en stund.
Dax att sluta gnälla!

Tidigade igårkväll när vi gick hem från min moster så hamnade vi mitt bland massa blåljus.
Det hade vart en krock i konsumbacken.
Turligt nog hade det tydligen gått bra och ingen var skadad. Skönt!
Får som ont i magen när jag ser olyckor sådär.

Borde kanske egentligen släpa mej själv in i duschen och försöka fräscha till mej lite ifall jag skulle komma på att jag
vill gå på Rotan ikväll.
Ska iaf börja med att ta mej bort till min far och sen får vi se vad som händer helt enkelt.
Vore ju iofs trevligt att för en gångs skull få sej ut och träffa lite folk.
Men då ska väl självklart folk ha en massa åsikter om att jag är på
'' puben '' höggravid.
Mind your own business!

Har förresten hittat en ny kärlek också. Larz Kristerz heter dom.
Inte dåliga! ;)




Nä, nu får det vara nog. Orkar inte skriva mer nu.

Tja!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: