2009-02-27 Fredag...

2009-02-27 / 11:03:27
God förmiddag!

Har inte sovit speciellt mycket inatt heller. Börjar bli en vana nu.
Var hos barnmorskan på morgonen. Allt såg bra ut. Som vanligt.
Lillknodden har sjunkit ännu längre ner nu. Bm hade dock svårt att känna om han fixerat sej eller ej.
Får väl se nästa gång jag ska dit.
Pratade med Johannes när jag varit där. Han och JImmy hade inte kommit längre än till huvudstaden.
Tåget var tydligen försenat igårkväll.

Snart är Matilda på väg hit och snacka lite skit. Blir trevligt!
När hon vart här ska jag, mor och syster bege oss mot Coop och inhandla lite blommor och andra nödvändigheter.
Förhoppningsvis hittar jag några tossor till lillgrisen också :)

Kvällen är än så länge oplanerad, får se vad den har att erbjuda.
Vet dock att jag absolut INTE ska missa Så ska det låta!

Ska pussa upp min älskade lilla Märta nu.





Återkommer.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: