2009-02-25 Onsdag...

2009-02-25 / 23:45:00
Hej hopp!

Har inte så mycke att berätta nu såhär på kvällskvisten.
Det har inte hänt så mycke idag.
Var en sväng till stan på Barnens Hus, dom hade Babykväll där.
Handlade dock ingenting. Sjukt lång kö var det! Fattar inte hur folk ides stå i den kön..
Men men.. När vi kom därifrån iaf så lagade jag och Hannes middag.
Jag skulle vara lite duktig tänkte jag och hacka en del saker vi sku ha i maten och vad händer..?
Jo, Jag skär halverst av mej ringfingret!
KLANT!
Sjuuukt ont gjorde det, och blodet rann.
Jag fixade ju såklart inte att plåstra om mej själv utan att bli svimfärdig så det överlät jag till Johannes.


På tal om Johannes. Han åker till Linköping imorn och stannar borta till måndag.
Kan inte säga att jag är tokpeppad på det men.. Hade helst haft honom kvar här hemma.
Själv ska jag spendera mina dagar hos mamma under tiden.
Och Märta har jag ju såklart med mej också, sötnöten min :)

Nu ska jag gå och pussa upp min kära sambo lite innan jag går och lägger mej.
Men, jag skriver väl här så småningom igen...

Gnatt!

Kommentarer!
Postat av: Jesse

joo men vi kom dit typ halv åtta då var det inte så lång kö..men alla köpte ju barnstolar..=P Jag letade er men såg er ingenstans

Kommenterat - 2009-02-26 / 09:15:29  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: