2009-02-24 Tisdag

2009-02-24 / 15:53:35

Holloj!

Sitter nu hos min mor. Har ganska nyligt kommit hit.
Tanken är att jag ska färga mitt vidriga hår och kanske få mej en liten matbit om jag har tur ;)
Har på förmiddan varit en sväng och handlat hårfärg och köpt grejer till tvättmaskinen så nu är det full fart på
den där hemma, Wonderful! :D
Helt otroligt att jag är sååå taggad på att tvätta!
Får hålla tummarna bara att det håller i sej. Jag tvivlar dock.

Nä, nu ska jag vara lite social med min kära syster. Och hund.
Och såklart min mor som kanske kommer hem från jobbet snart.

Tjilops!

Såhär snygg är min syster förövrigt :)





Förresten. Visst är det fettisdag idag? Måste nog påminna min mor om det så jag och min lilla knodd får i oss lite energi ;)
Kommentarer!
Postat av: Jesse

hello..du den där baby kvällen på barnens hus..vad var det egentligen? skulle dom ha extra priser på nåt..var det bara för babysar..eller för äldre barn också..vet du nåt?

Kommenterat - 2009-02-24 / 20:17:30  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: